Консультпункт
КОНСУЛЬТПУНКТ
КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ПУНКТ ГОРОДНЯНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ І-ІІ СТ. ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі у тексті консультпункт) створений з метою своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку дітей різних нозологій, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, а також з метою консультативної, методичної, психологічної допомоги педагогам загальноосвітніх навчальних закладів, у яких впроваджується інклюзивне навчання; підвищення ефективності педагогічного і корекційно-розвивального процесу; захисту психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників; створення умов для саморозвитку та самовиховання; сприяння виконанню освітніх, виховних, корекційно-розвивальних і лікувальних завдань для суб’єктів, що звернулись до Городнянської спеціальної ЗОШ-інтернату.
Консультпункт організовує роботу за такими головними напрямками:
- консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного і корекційно-розвивального процесу з питань організації інклюзивного навчання і виховання дітей з обмеженими освітніми можливостями;
- просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної і етичної культури в ставленні до інвалідів в навчальних закладах та сім'ях;
- індивідуальна робота з дітьми і учнями (діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, прогностика).
Основними завданнями консультпункту є надання педагогічних, інформаційних, психологічних послуг учасникам навчально-виховного процесу; надання практичної та методичної допомоги педагогічним працівникам навчальних закладів в організації інклюзивного навчання дітей з обмеженими освітніми можливостями, співпраця з соціально-психологічними службами району.
Склад ініціативної групи консультативного пункту (2014-2015 н.р.)
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Кваліфікаційний рівень |
Стаж роботи у спец школі |
Освіта |
1 |
Моторна Світлана Григорівна |
ЗНВР, учитель-дефектолог (природо-знавство) |
Спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
20 |
1.Ніжинський ДПІ ім. М.Гоголя, 1995 р.; 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р. |
2 |
Макаренко Наталія Леонідівна |
ЗВР, учитель-дефектолог (математика) |
Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист |
30 |
1.Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1981 р. 2. Київський ДПІ ім.. М. Горького,1991 р. |
3 |
Єроніна Олена Миколаївна |
Учитель-дефектолог (математика, географія) |
Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист |
29 |
1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1982 р., 2. Київський ДПІ ім.. М.Горького, 1991 р. |
4 |
Атрошенко Лариса Олександрівна |
Учитель-логопед |
Спеціаліст ІІ категорії |
13 |
1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1991 р.; 2. Нац. педуніверситет ім.. М.Драгоманова, 2005 |
5 |
Станкевич Анна Миколаївна |
Учитель-дефектолог (математика, СПО) |
Спеціаліст ІІ категорії |
13 |
1. Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2001 2. Нац. педуніверситет ім.М.Драгоманова,2005 |
6 |
Демиденко Ніна Василівна |
Учитель-дефектолог, (1-А клас, для дітей із ЗНМ) |
Спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
12 |
1. Чернігівський ДПУ ім.Т.Г.Шевченка, 2001 р. 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2008 р. |
7 |
Гарна Марина Олександрівна |
Учитель-дефектолог (швейна справа) |
Спеціаліст ІІ категорії |
12 |
1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1998 р., 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р. |
8 |
Мехеденко Світлана Василівна |
Учитель-дефектолог (укр..мова, логопед) |
Спеціаліст |
15 |
1.Ніжинський ДПІ ім. М.Гоголя, 1991 р.; 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р. |
9 |
Пінчук Наталія Володимирівна |
Учитель-дефектолог (3 клас) |
Спеціаліст ІІ категорії |
12 |
1. Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2002 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р. |
10 |
Буйний Олексій Петрович |
Практичний психолог |
Спеціаліст |
2 |
Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2009 р. |
11 |
Лизан Валентина Іванівна |
Бібліотекар |
|
14 |
Чернігівське СПТУ №9, 1986 р. |
У рамках роботи консультпункту надається допомога педагогічним працівникам та батькам дітей Городнянського, Ріпкінського, Корюківського, Щорського районів та відбувається тісна співпраця з Васильківською спеціальною школою для дітей з ТПМ і Київською спец. школою-інтернатом.