Методичні публікації

Методичні публікації

Досвід роботи педагогічного колективу щодо впровадження у навчальний процес    педагогічної    системи    сенсомоторного    виховання    за    методикою М.Монтессорі     заслуховувався  та  був   схвалений  вченою  радою   обласного інституту післядипломної педагогічної освіти   ім. К.Д.Ушинського (грудень 2009 року).  Результати досвіду опубліковані в методичних рекомендаціях "Допоможи мені зробити це самому..."

    Пройшов   апробацію   у   школі-інтернаті, схвалений  вченою  радою   обласного інституту післядипломної педагогічної освіти   ім. К.Д.Ушинського,   рекомендований   для використання педагогами області, затверджений МОН Україниі методичний посібник: 

-    Кучерявенко О.П. «Візьми у свої руки просту соломинку» (керівник гуртка «Умілі руки» 2010 рік);

 

Пройшли   апробацію   у   школі-інтернаті, схвалені  вченою  радою   обласного інституту післядипломної педагогічної освіти   ім. К.Д.Ушинського   та   рекомендовані   для використання педагогами області такі методичні посібники:

-    Єроніна О.М. «Вивчення чисел, знайдених в результаті вимірювання величин, у старших класах спеціальної школи для дітей з вадами розумового розвитку» (2010 р.);

-    Моторна С.Г.  «Основи гендерної культури особистості в спеціальній загальноосвітній школі для дітей з вадами розвитку» (2010 р.);

- Макаренко Н.Л. «Вивчення дій множення та ділення чисел на уроках математики у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті» (2012 р.).

-    Хамайко Л.І. – методичний посібник з позакласного читання «Дзвенить струна» (2014 р.);

Пройшли   апробацію   у   школі-інтернаті, схвалені  методичною  радою   школи   та   рекомендовані   для використання педагогами Городнянської спеціальної ЗОШ-інтернату  такі методичні посібники:

- Демиденко Н. В. " Світ дитинства" (2006 р.)

- Будник Н. В. "Збірник тестів та корекційних завдань з швейної справи для спеціальної ЗОШ" (2006 р.)

- Моторна С. Г. "Природознавство. Безхребетні  тварини (8 кл.)" (2009 р.)

- Демиденко Н. В. "Ігротерапія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах роботи спеціальної школи-інтернату для дітей з вадами розумового розвитку" (2009 р.)

- Пінчук Н. О. "Девіантна поведінка у підлітків з обмеженими освітніми можливостями. Методи профілактики" (2015 р.)

 

Пройшли   апробацію   у   школі-інтернаті та знаходяться на розгляді  вченої ради   обласного інституту післядипломної педагогічної освіти   ім. К.Д.Ушинського  методичні рекомендації:

- Єроніна О. М.  "Вивчення багатоцифрових чисел в спец. школі для дітей, що потребують корекції вад розумового розвитку"

- Моторна С. Г. "Формування екологічних знань та умінь як складник природознавчої компетентності учнів з вадами розумового розвитку"

 

Педагоги школи друкуються в освітніх виданнях:

-    У журналі «Дефектологія» (№ 2-3, 2010) надруковані матеріали вчителя-дефектолога Демиденко Н.В. з питань застосування казкотерапії в роботі з молодшими школярами, які мають обмежені освітні можливості.

- У журналі «Дефектологія» (№3-2011 р.) надрукований матеріал з досвіду роботи, представлений вчителем швейної справи Будник Н.В. «Оздоблення серветок вишивкою» (урок швейної справи у 4 класі).

- У журналі «Дефектологія» (№2-2014р.)надрукований матеріал Єроніної О. М. про поєднання традиційних методів навчання і сучасних освітніх інновацій (використання нестандартних форм уроків), урок "Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число у межах 10000"