Консультпункт

КОНСУЛЬТПУНКТ

 

КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ПУНКТ ГОРОДНЯНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ І-ІІ СТ. ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі у тексті  консультпункт)  створений з метою  своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку дітей різних нозологій, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, а також з метою консультативної, методичної, психологічної допомоги педагогам загальноосвітніх навчальних закладів, у яких впроваджується інклюзивне навчання; підвищення ефективності педагогічного і корекційно-розвивального процесу; захисту психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників; створення умов для саморозвитку та самовиховання; сприяння виконанню освітніх, виховних, корекційно-розвивальних і лікувальних завдань для суб’єктів, що звернулись до Городнянської спеціальної ЗОШ-інтернату.

Консультпункт  організовує роботу за такими головними напрямками:

-  консультативно-методична    допомога    всім    учасникам    навчально-виховного  і корекційно-розвивального процесу з питань організації інклюзивного  навчання і виховання  дітей з обмеженими освітніми можливостями;

- просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної і етичної культури  в ставленні до інвалідів в навчальних закладах та сім'ях;

- індивідуальна робота з дітьми і учнями (діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, прогностика).

Основними завданнями консультпункту  є надання педагогічних,  інформаційних, психологічних послуг учасникам навчально-виховного процесу;  надання практичної та методичної допомоги педагогічним працівникам навчальних закладів в організації інклюзивного навчання дітей з обмеженими освітніми можливостями, співпраця з соціально-психологічними службами району.

Склад ініціативної групи консультативного пункту (2014-2015 н.р.)

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Кваліфікаційний рівень

Стаж роботи у спец

школі

Освіта

1

Моторна Світлана Григорівна

ЗНВР, учитель-дефектолог (природо-знавство)

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель

20

1.Ніжинський ДПІ ім. М.Гоголя, 1995 р.;

 2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р.

2

Макаренко Наталія Леонідівна

ЗВР, учитель-дефектолог (математика)

Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

30

1.Чернігівський ДПІ  ім.. Т.Г.Шевченка, 1981 р.

2. Київський ДПІ ім.. М. Горького,1991 р.

3

Єроніна Олена Миколаївна

Учитель-дефектолог (математика, географія)

Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

29

1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1982 р.,

2. Київський ДПІ ім.. М.Горького, 1991 р.

4

Атрошенко Лариса Олександрівна

Учитель-логопед

Спеціаліст  ІІ категорії

13

1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1991 р.;

2.  Нац. педуніверситет ім.. М.Драгоманова, 2005

5

Станкевич Анна Миколаївна

Учитель-дефектолог (математика, СПО)

Спеціаліст  ІІ категорії

13

1. Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2001

2.  Нац. педуніверситет ім.М.Драгоманова,2005

6

Демиденко Ніна Василівна

Учитель-дефектолог, (1-А клас, для дітей із ЗНМ)

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель

12

1. Чернігівський ДПУ ім.Т.Г.Шевченка, 2001 р.

2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2008 р.

7

Гарна Марина Олександрівна

Учитель-дефектолог (швейна справа)

Спеціаліст  ІІ категорії

12

1. Чернігівський ДПІ ім.. Т.Г.Шевченка, 1998 р.,

2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р.

8

Мехеденко Світлана Василівна

Учитель-дефектолог (укр..мова, логопед)

Спеціаліст 

15

1.Ніжинський ДПІ ім. М.Гоголя, 1991 р.;

2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р.

9

Пінчук Наталія Володимирівна

Учитель-дефектолог (3 клас)

Спеціаліст  ІІ категорії

12

1. Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2002

2.Сумський ДПУ імені А.С.Макаренко, 2010 р.

10

Буйний Олексій Петрович

Практичний психолог

Спеціаліст 

Чернігівський ДПУ ім.. Т.Г.Шевченка, 2009 р.

11

Лизан Валентина Іванівна

Бібліотекар

 

14

Чернігівське СПТУ №9, 1986 р.

 

У рамках роботи консультпункту надається допомога педагогічним працівникам та батькам дітей Городнянського, Ріпкінського, Корюківського, Щорського районів та відбувається  тісна співпраця з Васильківською спеціальною школою для дітей з ТПМ і Київською спец. школою-інтернатом.