Методичні публікації
Методичні публікації
Досвід роботи педагогічного колективу щодо впровадження у навчальний процес педагогічної системи сенсомоторного виховання за методикою М.Монтессорі заслуховувався та був схвалений вченою радою обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського (грудень 2009 року). Результати досвіду опубліковані в методичних рекомендаціях "Допоможи мені зробити це самому..."
Пройшов апробацію у школі-інтернаті, схвалений вченою радою обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського, рекомендований для використання педагогами області, затверджений МОН Україниі методичний посібник:
- Кучерявенко О.П. «Візьми у свої руки просту соломинку» (керівник гуртка «Умілі руки» 2010 рік);
Пройшли апробацію у школі-інтернаті, схвалені вченою радою обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського та рекомендовані для використання педагогами області такі методичні посібники:
- Єроніна О.М. «Вивчення чисел, знайдених в результаті вимірювання величин, у старших класах спеціальної школи для дітей з вадами розумового розвитку» (2010 р.);
- Моторна С.Г. «Основи гендерної культури особистості в спеціальній загальноосвітній школі для дітей з вадами розвитку» (2010 р.);
- Макаренко Н.Л. «Вивчення дій множення та ділення чисел на уроках математики у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті» (2012 р.).
- Хамайко Л.І. – методичний посібник з позакласного читання «Дзвенить струна» (2014 р.);
Пройшли апробацію у школі-інтернаті, схвалені методичною радою школи та рекомендовані для використання педагогами Городнянської спеціальної ЗОШ-інтернату такі методичні посібники:
- Демиденко Н. В. " Світ дитинства" (2006 р.)
- Будник Н. В. "Збірник тестів та корекційних завдань з швейної справи для спеціальної ЗОШ" (2006 р.)
- Моторна С. Г. "Природознавство. Безхребетні тварини (8 кл.)" (2009 р.)
- Демиденко Н. В. "Ігротерапія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах роботи спеціальної школи-інтернату для дітей з вадами розумового розвитку" (2009 р.)
- Пінчук Н. О. "Девіантна поведінка у підлітків з обмеженими освітніми можливостями. Методи профілактики" (2015 р.)
Пройшли апробацію у школі-інтернаті та знаходяться на розгляді вченої ради обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського методичні рекомендації:
- Єроніна О. М. "Вивчення багатоцифрових чисел в спец. школі для дітей, що потребують корекції вад розумового розвитку"
- Моторна С. Г. "Формування екологічних знань та умінь як складник природознавчої компетентності учнів з вадами розумового розвитку"
Педагоги школи друкуються в освітніх виданнях:
- У журналі «Дефектологія» (№ 2-3, 2010) надруковані матеріали вчителя-дефектолога Демиденко Н.В. з питань застосування казкотерапії в роботі з молодшими школярами, які мають обмежені освітні можливості.
- У журналі «Дефектологія» (№3-2011 р.) надрукований матеріал з досвіду роботи, представлений вчителем швейної справи Будник Н.В. «Оздоблення серветок вишивкою» (урок швейної справи у 4 класі).
- У журналі «Дефектологія» (№2-2014р.)надрукований матеріал Єроніної О. М. про поєднання традиційних методів навчання і сучасних освітніх інновацій (використання нестандартних форм уроків), урок "Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число у межах 10000"